Integra online hjælp







Kommunikation via nyhedsbreve

E-mail nyhedsbreve - kriterier

[ forsiden | kategori | udskriv ]



Via menuen Hjemmesiden > Nyhedsbrev, kan der udsendes e-mail nyhedsbreve til kunder oprettet som modtagere. Via det første vindue udvælges hvilke kunder der skal modtage nyhedsbrevet, via en række kriterier.

Klik indenfor de røde markeringer på
skærmbilledet for detaljerede beskrivelser.
De er også listet nedenfor.


Opdateret den
8. marts 2012

Denne omtale gælder
fra og med version
1.2.146
Der henvises til denne omtale, fra følgende FAQ-spørgsmål:
•  Hvis jeg ønsker at sende et nyhedsbrev, til alle nyhedsbrevsmodtagere - hvordan gør jeg det?
•  Jeg har brug for at sende en vigtig information, til alle kunder på en bestemt forestilling - hvordan gør jeg?





Valg af kriterier

[ top ]
Via rullegardinet kan man tilvælge nye kriterier. Der findes følgende kriterier:

  • Tilhører kunde kategori > Herunder kan man så vælge imellem de forskellige kundekategorier der er oprettet i Integra
  • Købt/reserveret til forestilling > Herunder kan man så vælge imellem fremtidige forestillinger, om kunderne skal have reserveret/solgt, hvor mange billetter deres ordre skal omfatte mm
  • VIP kriterier: VIP-medlemsskab, VIP-genrepreferencer, VIP samlet antal bestillinger og VIP samlet antal billetter > Detaljer om de forskellige kriterier kan angives, når de vækges
  • Loyalitetskort medlemmer > Herunder kan man vælge, hvilke grupepr man ønsker at sende til
Når man tilføjer kriterier, så udvælges de relevante kunder, så de matcher de kriterier der nu engang er valgt.




Valgte kriterier

[ top ]
Viser de kriterier man allerede har angivet. Allerede valgte kriterier kan ikke redigeres - de kan kun fjernes.



Kunder

[ top ]
Viser en liste med de kunder, der matcher de kriterier man nu har angivet.



Næste

[ top ]
Når man har angivet de ønskede kriterier, klikker man sig videre til angivelse af nyhedsbrevets indhold via "næste" knappen.