Integra online hjælp







Systemfunktioner

Fejl ifm nedbrud

[ forsiden | kategori | udskriv ]



Crasher Integra midt i behandlingen af en ordre, så kan dette betyde, at denne ordre ikke bliver afsluttet rigtigt, registreret korrekt - og det kan i værste fald giver kassedifferencer også. Med denne funktion, så holder Integra selv øje med, om den blev afsluttet korrekt - og hvis ikke, så checker den om brugeren var igang med en ordre - og om der er fejl på denne.

Integra vil vise en advarsel, efter et nedbrud, i følgende tre situationer:
  • Integra er afsluttet midt i et salg - og der er åbenlyse fejl i konteringen af ordren
  • Integra er afsluttet midt i et salg - men den ser ok ud
  • Integra er afsluttet midt i en resveration
Alt efter hvad der er sket, så vil man få en eller flere af følgende muligheder:
  • Åben reservationen igen - åbner blot reservationsvinduet med denne ordre igen
  • Genåben - genåbner ordren. Dvs. alle registreringer om betaling med videre for ordren slettes, og Integra åbner ordren igen i betalingsvinduet. Vises denne mulighed, så er det fordi der er fejl i konteringen af ordren - så er den bedste løsning, at genåbne og afslutte ordren på ny.
  • Vis i transaktionslisten - åbner transaktionslisten, og søger den aktuelle ordre frem
  • Genudskriv - genudskriv billetterne for den aktuelle ordre
 


Klik indenfor de røde markeringer på
skærmbilledet for detaljerede beskrivelser.
De er også listet nedenfor.


Opdateret den
21. juni 2012

Denne omtale gælder
fra og med version
1.2.175



Fejlbeskrivelsen

[ top ]
En nærmere beskrivelse af fejlen - og de konsekvenser der måtte være. Ændrer sig alt afhængig af, hvilken fejl der er tale om.



Muligheder

[ top ]
De muligheder der er, for at håndtere fejlen. Ændrer sig ligeledes, alt efter hvilken fejl der specifikt er tale om.



Ignorer

[ top ]
Lukker vinduet og gør intet. Bemærk dog, at denne knap først bliver aktiv efter cirka 2-3 sekunder.